Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands / Najlacnejšie knihy
Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands

Kód: 18615807

Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands

Autor Wilson Ozuem, Yllka Azemi

Presents the latest scholarly research on the need for a variety of technologies and new techniques in which companies and brand managers can promote higher-end products. This publication features coverage on a broad range of topi ... celý popis

276.63


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Digital Marketing Strategies for Fashion and Luxury Brands

Nákupom získate 690 bodov

Anotácia knihy

Presents the latest scholarly research on the need for a variety of technologies and new techniques in which companies and brand managers can promote higher-end products. This publication features coverage on a broad range of topics and perspectives such as brand communication, mobile commerce, and multichannel retailing.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

276.63

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: