Music Distribution and the Internet / Najlacnejšie knihy
Music Distribution and the Internet

Kód: 04621859

Music Distribution and the Internet

Autor Andrew Sparrow

There is hardly an aspect of internet music promotion, sale and distribution which does not have a legal dimension. Since the stakeholders in the process includes artists, their managers, music publishers, record companies, distri ... celý popis

209.28

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Music Distribution and the Internet

Nákupom získate 518 bodov

Anotácia knihy

There is hardly an aspect of internet music promotion, sale and distribution which does not have a legal dimension. Since the stakeholders in the process includes artists, their managers, music publishers, record companies, distribution companies and the consumer, the law relating to internet music distribution is extremely complex. Andrew Sparrow's "Music Distribution and the Internet" provides those connected to the music and media industries with a guide to the legal requirements they must meet, answering questions such as: How should you conclude contracts with consumers over the internet? What are the various legal terms and conditions that should govern the sale of physical product to online music buyers? How should a website user's personal information be handled? What limitations are there on the way this data may be used for ongoing marketing of an artists work or the merchandise associated with it? What are the latest copyright laws in this area and how do they apply to the internet? There is a plenty of practical advice on how to approach key relationships with the internet buying consumer and other online media providers. The law is explained in straightforward terms and applied throughout in a music business context. "Music Distribution and the Internet" is an essential reference for what is a rapidly expanding, constantly evolving and fascinating arena that is new media.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

209.28

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: