Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More / Najlacnejšie knihy
Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More

Kód: 17315279

Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More

Autor Peter Lintelle

Sensory marketing is on the rise. The subconscious, non-rational influences on consumer behavior and perception are studied more and more. The key words for this are priming, expectations, sensation transference, crossmodal corres ... celý popis

271.28


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Sensory Marketing Aspects: Priming, Expectations, Crossmodal Correspondences & More

Nákupom získate 683 bodov

Anotácia knihy

Sensory marketing is on the rise. The subconscious, non-rational influences on consumer behavior and perception are studied more and more. The key words for this are priming, expectations, sensation transference, crossmodal correspondences and embodiment.

Parametre knihy

271.28

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: