Testing Cahps Health Plan Perf / Najlacnejšie knihy
Testing Cahps Health Plan Perf

Kód: 04733707

Testing Cahps Health Plan Perf

Autor Farley

The Agency for Health Care Policy and Research, now the Agency for Healthcare Research and Quality (AHRQ), initiated the Consumer Assessment of Health Plans Study (CAHPS) project in 1995 to develop and test methods to provide cons ... celý popis

19.51

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Testing Cahps Health Plan Perf

Nákupom získate 49 bodov

Anotácia knihy

The Agency for Health Care Policy and Research, now the Agency for Healthcare Research and Quality (AHRQ), initiated the Consumer Assessment of Health Plans Study (CAHPS) project in 1995 to develop and test methods to provide consumers with comparative information on performance of health plans as reported by current health plan enrollees. In collaboration with the Florida Agency for Health Care Administration (AHCA), RAND conducted a CAHPS demonstration with the Florida Medicaid program to test applications of plan performance reports in the Medicaid sector. Both paper and computer-based report formats were designed and tested in field applications in Volusia County, Florida. Evidence was found that failures in any of four dimension of a consumer information strategy can impede consumer use of the information. These dimensions are (1) the types, amounts, and display of the plan performance information itself; (2) design of the report medium, including the paper report document and the software and hardware of the Decision Helper; (3) the physical environment in which the information is provided to potential users; and (4) timing of information availability relative to when plan choices are being made. Both appropriate timing and ease of use of plan performance information influenced whether Florida Medicaid consumers used the reports. For the computer-based system, computer literacy was not a barrier for Medicaid recipients, but attention to details in the system design and physical environment were critically important factors. Results of this work have been applied in subsequent demonstrations with the New Jersey and Iowa Medicaid programs.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Medicine Medicine: general issues Public health & preventive medicine

19.51

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: