Retail Management / Najlacnejšie knihy
Retail Management

Kód: 05146506

Retail Management

Autor U. C. Mathur

Retail ventures become successful due to a variety of reasons but major dilemma for retail entrepreneurs is the secret formula for continued success. The book provides the entire gamut of carefully crafted success themes which cov ... celý popis

61.67

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Retail Management

Nákupom získate 152 bodov

Anotácia knihy

Retail ventures become successful due to a variety of reasons but major dilemma for retail entrepreneurs is the secret formula for continued success. The book provides the entire gamut of carefully crafted success themes which cover the retail business in its entirety. Competition gives the benefit of large product range, brands and competitive prices to the buyers. Retail management is similar to the comprehensive management of a luxury liner that calls for round the clock operations. Retail operations starting from vendor and retailer selections through which the business gets its full impact when the customer gets the product/brand he wants, where he wants and when he wants. Virtual determinants of retail success have been thoroughly covered in the book besides the regular retail business areas. The book describes retail entrepreneurs selection of dealers, their motivation for selling their products in preference to competitive brands. Sales calls made on retailers by the principles, including call objective, call planning, call closure and feedback are highlighted for the benefit of the readers.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries

61.67

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: