Marketing Myopia / Najlacnejšie knihy
Marketing Myopia

Kód: 04218676

Marketing Myopia

Autor Theodore Levitt

Argues that "the history of every dead and dying 'growth' industry shows a self-deceiving cycle of bountiful expansion and undetected decay." This book illustrates that memories are short.

10.85

Bežne: 11.33 €

Ušetríte 0.49 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Marketing Myopia

Nákupom získate 27 bodov

Anotácia knihy

Argues that "the history of every dead and dying 'growth' industry shows a self-deceiving cycle of bountiful expansion and undetected decay." This book illustrates that memories are short.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

10.85

Obľúbené z iného súdka



Osobní odběr Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Nakupte za 59,99 € a
máte doručení zdarma.

Twoja lokalizacja: