Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations / Najlacnejšie knihy
Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations

Kód: 13742515

Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations

Autor Ahmet Bayraktar, Can Uslay

Provides international insights into marketing strategies and techniques being employed to promote global tourism, competitiveness, and exploration. Featuring case studies and emergent research on place branding, as well as issues ... celý popis

241.58


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Global Place Branding Campaigns across Cities, Regions, and Nations

Nákupom získate 598 bodov

Anotácia knihy

Provides international insights into marketing strategies and techniques being employed to promote global tourism, competitiveness, and exploration. Featuring case studies and emergent research on place branding, as well as issues and challenges faced by destinations around the world, this book is designed for professionals, researchers, policy makers, practitioners, and students.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

241.58

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: