Service Excellence / Najlacnejšie knihy
Service Excellence

Kód: 12432804

Service Excellence

Autor Ruth N. Bolton

The Customer Experience is the sensory, cognitive, emotional, social and behavioral dimensions of all activities that connect the customer and the organization over time across touch points and channels. It encompasses all activit ... celý popis

18.76

Bežne: 23.09 €

Ušetríte 4.33 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Service Excellence

Nákupom získate 47 bodov

Anotácia knihy

The Customer Experience is the sensory, cognitive, emotional, social and behavioral dimensions of all activities that connect the customer and the organization over time across touch points and channels. It encompasses all activities involving the customer

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

18.76

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: