Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies / Najlacnejšie knihy
Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

Kód: 18808089

Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

Autor DENAULT

The proposed book is follows in the same steps as the first book in the series, The Handbook of Market Research for Life Sciences. While the first book focused on the techniques and methodologies to collect the market data you nee ... celý popis

74.02


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Handbook of Marketing Strategy for Life Science Companies

Nákupom získate 184 bodov

Anotácia knihy

The proposed book is follows in the same steps as the first book in the series, The Handbook of Market Research for Life Sciences. While the first book focused on the techniques and methodologies to collect the market data you need to evaluate yo

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

74.02

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: