Glossary of Marketing Terms / Najlacnejšie knihy
Glossary of Marketing Terms

Kód: 08622581

Glossary of Marketing Terms

Autor John Paul Uko Phd

This book presents a comprehensive glossary that pulls together in a scholarly manner over two thousand terms and concepts drawn from subject areas normally included in the study of marketing, including marketing principles, marke ... celý popis

34.85


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Glossary of Marketing Terms

Nákupom získate 87 bodov

Anotácia knihy

This book presents a comprehensive glossary that pulls together in a scholarly manner over two thousand terms and concepts drawn from subject areas normally included in the study of marketing, including marketing principles, marketing management and strate

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

34.85

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: