Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric / Najlacnejšie knihy
Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric

Kód: 01025287

Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric

Autor Edward F. McQuarrie, Barbara J. Phillips

Rhetorical scholarship has found rich source material in the disciplines of advertising, communications research, and consumer behavior. Advertising, considered as a kind of communication, is distinguished by its focus on causing ... celý popis

270.97


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Go Figure! New Directions in Advertising Rhetoric

Nákupom získate 669 bodov

Anotácia knihy

Rhetorical scholarship has found rich source material in the disciplines of advertising, communications research, and consumer behavior. Advertising, considered as a kind of communication, is distinguished by its focus on causing action. This volume assembles fresh perspectives on this topic. It also provides a view of the advertising rhetoric.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

270.97

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: