Marketing Modernity / Najlacnejšie knihy
Marketing Modernity

Kód: 06704742

Marketing Modernity

Autor Adam Arvidsson

Based on a wide range of primary sources, Arvidsson argues that the culture of consumption we see in Italy today has its direct roots in the social vision articulated by the advertising industry in the years following World War On ... celý popis

213.25


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Marketing Modernity

Nákupom získate 531 bodov

Anotácia knihy

Based on a wide range of primary sources, Arvidsson argues that the culture of consumption we see in Italy today has its direct roots in the social vision articulated by the advertising industry in the years following World War One.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

213.25

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: