Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods / Najlacnejšie knihy
Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods

Kód: 01208157

Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods

Autor Lynn R Kahle

Lifestyle is an important concept in advertising and applied marketing research, although casual use of the term has rendered it suspect amomg scholars. This book approaches the concept of lifestyle from a current ... celý popis

113.94


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketplace Lifestyles in an Age of Social Media: Theory and Methods

Nákupom získate 281 bodov

Anotácia knihy

Lifestyle is an important concept in advertising and applied marketing research, although casual use of the term has rendered it suspect amomg scholars. This book approaches the concept of lifestyle from a current

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

113.94

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: