Social Impact of Advertising / Najlacnejšie knihy
Social Impact of Advertising

Kód: 14528820

Social Impact of Advertising

Autor Tony Kelso

Kelso challenges readers to reflect on the social impact of advertising from multiple perspectives. Topics include but are not limited to: a history of modern advertising in the US, how advertising can privilege or marginalize soc ... celý popis

70.18


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Social Impact of Advertising

Nákupom získate 173 bodov

Anotácia knihy

Kelso challenges readers to reflect on the social impact of advertising from multiple perspectives. Topics include but are not limited to: a history of modern advertising in the US, how advertising can privilege or marginalize social constructions of identity, the problematic targeting of children, and the masks behind corporate advertising.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

70.18

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: