CIM Coursebook: Delivering Customer Value through Marketing / Najlacnejšie knihy
CIM Coursebook: Delivering Customer Value through Marketing

Kód: 04300945

CIM Coursebook: Delivering Customer Value through Marketing

Autor Ray Donnelly

Offers a companion to the CIM professional marketing qualifications. This title includes chapters that contain case studies, study tips and activities to test your learning and understanding as you go along. It also contains a ran ... celý popis

54.29


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe CIM Coursebook: Delivering Customer Value through Marketing

Nákupom získate 134 bodov

Anotácia knihy

Offers a companion to the CIM professional marketing qualifications. This title includes chapters that contain case studies, study tips and activities to test your learning and understanding as you go along. It also contains a range of learning objectives, cases, questions, activities, definitions and study tips.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

54.29

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: