Evolution of Integrated Marketing Communications / Najlacnejšie knihy
Evolution of Integrated Marketing Communications

Kód: 06727596

Evolution of Integrated Marketing Communications

Autor Don Schultz, Charles H. Patti, Philip J. Kitchen

This text reviews, updates and enhances the basic concepts surrounding the academic theory and practice of integrated marketing communication (IMC).

89.41


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Evolution of Integrated Marketing Communications

Nákupom získate 221 bodov

Anotácia knihy

This text reviews, updates and enhances the basic concepts surrounding the academic theory and practice of integrated marketing communication (IMC).

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

89.41

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: