Kód: 06727596
Evolution of Integrated Marketing Communications
This text reviews, updates and enhances the basic concepts surrounding the academic theory and practice of integrated marketing communication (IMC).
Mohlo by sa vám tiež páčiť
-
15.25 €
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Evolution of Integrated Marketing Communications
Nákupom získate 221 bodov
Anotácia knihy
This text reviews, updates and enhances the basic concepts surrounding the academic theory and practice of integrated marketing communication (IMC).
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
Sales & marketing
- Celý názov: Evolution of Integrated Marketing Communications
- Autor: Don Schultz, Charles H. Patti, Philip J. Kitchen
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Brožovaná
- Počet strán: 136
- EAN: 9781138008946
- ISBN: 9781138008946
- ID: 06727596
- Nakladateľ: Taylor & Francis Ltd
- Hmotnosť: 270 g
- Rozmery: 246 × 174 × 8 mm
- Dátum vydania: 04. July 2014
Obľúbené z iného súdka