Global Advertising, Attitudes, and Audiences / Najlacnejšie knihy
Global Advertising, Attitudes, and Audiences

Kód: 06691937

Global Advertising, Attitudes, and Audiences

Autor Tony Wilson

Global Advertising, Attitudes and Audiences is a post-Mcdonaldization view of marketing power, consumer pleasure, and audience protest. The psychological process wherein consumers actively make sense of advertising and branding an ... celý popis

268.06


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 15 - 20 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Global Advertising, Attitudes, and Audiences

Nákupom získate 664 bodov

Anotácia knihy

Global Advertising, Attitudes and Audiences is a post-Mcdonaldization view of marketing power, consumer pleasure, and audience protest. The psychological process wherein consumers actively make sense of advertising and branding and integrate th

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

268.06

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: