Marketing in Central and Eastern Europe / Najlacnejšie knihy
Marketing in Central and Eastern Europe

Kód: 06704724

Marketing in Central and Eastern Europe

Autor Kaynak, Erdener (The Pennsylvania State University at Harrisburg, USA Pennsylvania State University at Harrisburg, USA Pennsylvania State University a

Since the sudden opening of the markets in Central and Eastern Europe (CEE) in 1989, there has been a growing need to investigate the fundamental changes occurring in the countries'marketing environment, the lucrative market oppor ... celý popis

209.66


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketing in Central and Eastern Europe

Nákupom získate 518 bodov

Anotácia knihy

Since the sudden opening of the markets in Central and Eastern Europe (CEE) in 1989, there has been a growing need to investigate the fundamental changes occurring in the countries'marketing environment, the lucrative market opportunities created by the ch

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

209.66

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: