Measuring Customer Service Effectiveness / Najlacnejšie knihy
Measuring Customer Service Effectiveness

Kód: 16020873

Measuring Customer Service Effectiveness

Autor Sarah Cook

Good customer service may be seen as a crucial asset for most organisations. But how do you know that you are delivering good customer service both externally and internally and, more importantly, delivering it to meet and exceed ... celý popis

82.26


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Measuring Customer Service Effectiveness

Nákupom získate 202 bodov

Anotácia knihy

Good customer service may be seen as a crucial asset for most organisations. But how do you know that you are delivering good customer service both externally and internally and, more importantly, delivering it to meet and exceed your customers' expectatio

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

82.26

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: