Return On Influence: The Revolutionary Power of Klout, Social Scoring, and Influence Marketing / Najlacnejšie knihy
Return On Influence: The Revolutionary Power of Klout, Social Scoring, and Influence Marketing

Kód: 02780739

Return On Influence: The Revolutionary Power of Klout, Social Scoring, and Influence Marketing

Autor Mark Schaefer

Explores how brands are identifying and leveraging the world's powerful bloggers, tweeters, and YouTube celebrities to build product awareness, brand buzz, and new sales. This title shows you how to use the breakthroughs in social ... celý popis

37.14


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Return On Influence: The Revolutionary Power of Klout, Social Scoring, and Influence Marketing

Nákupom získate 92 bodov

Anotácia knihy

Explores how brands are identifying and leveraging the world's powerful bloggers, tweeters, and YouTube celebrities to build product awareness, brand buzz, and new sales. This title shows you how to use the breakthroughs in social networking and influence marketing to achieve your goals. It contains case studies, interviews, and insider advice.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

37.14

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: