Seven Dimensions of Branding / Najlacnejšie knihy
Seven Dimensions of Branding

Kód: 08650964

Seven Dimensions of Branding

Autor Muyiwa Kayode

Building brands in emerging markets is akin to navigating a minefield. One misstep and the entire enterprise may blow up in your face with your brand consigned to the grave yard of marketing casualties How is branding in an emerg ... celý popis

14.31


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Seven Dimensions of Branding

Nákupom získate 35 bodov

Anotácia knihy

Building brands in emerging markets is akin to navigating a minefield. One misstep and the entire enterprise may blow up in your face with your brand consigned to the grave yard of marketing casualties How is branding in an emerging economy different from

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

14.31

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: