Seven Principles of WOM and Buzz Marketing / Najlacnejšie knihy
Seven Principles of WOM and Buzz Marketing

Kód: 09069303

Seven Principles of WOM and Buzz Marketing

Autor George J. Siomkos

Why are word-of-mouth (WOM) campaigns effective for some products while not for others? This book presents seven simple steps to launch an effective word-of-mouth and buzz campaign that helps products to cross the tipping point an ... celý popis

60.12


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 5 - 7 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Seven Principles of WOM and Buzz Marketing

Nákupom získate 149 bodov

Anotácia knihy

Why are word-of-mouth (WOM) campaigns effective for some products while not for others? This book presents seven simple steps to launch an effective word-of-mouth and buzz campaign that helps products to cross the tipping point and to reach the mass market.§

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

60.12

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: