Viral Marketing / Najlacnejšie knihy
Viral Marketing

Kód: 08936808

Viral Marketing

Autor Michael Bryce

The book seeks to provide a critical evaluation of viral marketing's potential as a new and possibly crucial dimension in 21st century marketing. It covers essential features of communicational and social behaviour, examines key a ... celý popis

55.53


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Viral Marketing

Nákupom získate 137 bodov

Anotácia knihy

The book seeks to provide a critical evaluation of viral marketing's potential as a new and possibly crucial dimension in 21st century marketing. It covers essential features of communicational and social behaviour, examines key aspects of viral marketing

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

55.53

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: