Advertising A New Approach (RLE Advertising) / Najlacnejšie knihy
Advertising A New Approach (RLE Advertising)

Kód: 10042273

Advertising A New Approach (RLE Advertising)

Autor Walter Taplin

Walter Taplin here presents the first fruits of his exhaustive enquiry into the causes of this massive feature of contemporary life. Advertising has deeper and more interesting sources than the mere desire of manufacturers to secu ... celý popis

74.13


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Advertising A New Approach (RLE Advertising)

Nákupom získate 183 bodov

Anotácia knihy

Walter Taplin here presents the first fruits of his exhaustive enquiry into the causes of this massive feature of contemporary life. Advertising has deeper and more interesting sources than the mere desire of manufacturers to secure markets, or of high-

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

74.13

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: