Remote Service Technology Perception and Its Impact on Customer-Provider Relationships / Najlacnejšie knihy
Remote Service Technology Perception and Its Impact on Customer-Provider Relationships

Kód: 03621605

Remote Service Technology Perception and Its Impact on Customer-Provider Relationships

Autor Stefanie Paluch

Stefanie Paluch employs multiple qualitative methods to explore the perception of remote services and its impact on customer-provider relationships in USA, Germany and Sweden. She develops a comprehensive model about customers’ h ... celý popis

70.87


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Remote Service Technology Perception and Its Impact on Customer-Provider Relationships

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

Stefanie Paluch employs multiple qualitative methods to explore the perception of remote services and its impact on customer-provider relationships in USA, Germany and Sweden. She develops a comprehensive model about customers’ holistic remote service experience and derives theoretical propositions that reflect main influence factors.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

70.87

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: