Brand Equity & Advertising / Najlacnejšie knihy
Brand Equity & Advertising

Kód: 06589210

Brand Equity & Advertising

Autor Alexander L. Biel

The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco focused on branding. This book consists of papers delivered by experts from academia and industry discussing issues regarding the role of advert ... celý popis

148


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Brand Equity & Advertising

Nákupom získate 366 bodov

Anotácia knihy

The tenth annual Advertising and Consumer Psychology Conference held in San Francisco focused on branding. This book consists of papers delivered by experts from academia and industry discussing issues regarding the role of advertising in the establishment and maintenance of brand equity.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

148

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: