Classic Perfume Advertising: 1920-1970 / Najlacnejšie knihy
Classic Perfume Advertising: 1920-1970

Kód: 06443005

Classic Perfume Advertising: 1920-1970

Autor Jacqueline Johnson

Someone once said, "There is nothing new under the sun only new ways to do things." This could be the anthem of the agencies that produced the advertisements shown in this exciting new book. Perfume magazine ads not only tell the ... celý popis

38.45

Bežne: 40.91 €

Ušetríte 2.45 €


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 14 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Classic Perfume Advertising: 1920-1970

Nákupom získate 96 bodov

Anotácia knihy

Someone once said, "There is nothing new under the sun only new ways to do things." This could be the anthem of the agencies that produced the advertisements shown in this exciting new book. Perfume magazine ads not only tell the story of the brand, they a

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

38.45

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: