Contemporary Issues in Marketing / Najlacnejšie knihy
Contemporary Issues in Marketing

Kód: 01250645

Contemporary Issues in Marketing

Autor Martin Evans

This text provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with "Marketing Week". The book offers an overview of the main elements of marketing together with the key issues in conte ... celý popis

32.04


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Contemporary Issues in Marketing

Nákupom získate 79 bodov

Anotácia knihy

This text provides an innovative approach to learning about key marketing concepts based on a collaboration with "Marketing Week". The book offers an overview of the main elements of marketing together with the key issues in contemporary marketing, explored through the reproduction of significant clippings from "Marketing Week". Questions on these clippings can be used as assignments and seminar topics, whilst answers and possible "problem solving" approaches are suggested.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

32.04

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: