Corporate Image- And its Impact prior to a Crisis / Najlacnejšie knihy
Corporate Image- And its Impact prior to a Crisis

Kód: 08924632

Corporate Image- And its Impact prior to a Crisis

Autor Viviane Glanz

The purpose of this book is to find out whether a favourable corporate image is important prior to a PR-crisis. The methodology is a critical review of the literature, as well as a description of how to put together, employ and an ... celý popis

63.88


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Corporate Image- And its Impact prior to a Crisis

Nákupom získate 157 bodov

Anotácia knihy

The purpose of this book is to find out whether a favourable corporate image is important prior to a PR-crisis. The methodology is a critical review of the literature, as well as a description of how to put together, employ and analyse an interview and a q

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

63.88

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: