Discovering the Soul of Service / Najlacnejšie knihy
Discovering the Soul of Service

Kód: 02408782

Discovering the Soul of Service

Autor Leonard L Berry

In DISCOVERING THE SOUL OF SERVICE Leonard L. Berry goes beyond the scope of his previous works on service quality to show how flourishing service companies can sustain their success. Focusing on 14 companies that stand out from ... celý popis

39.23

Bežne: 41.31 €

Ušetríte 2.08 €

Dostupnosť:

50 % šancaMáme informáciu, že by titul mohol byť dostupný. Na základe vašej objednávky sa ho pokúsime do 6 týždňov zabezpečiť.
Prehľadáme celý svet

Informovať o naskladnení

Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Informovať o naskladnení knihy

Informovať o naskladnení knihy


Súhlas - Odoslaním žiadosti vyjadrujem Súhlas so spracovaním osobných údajov na marketingové účely.

Zašleme vám správu akonáhle knihu naskladníme

Zadajte do formulára e-mailovú adresu a akonáhle knihu naskladníme, zašleme vám o tom správu. Postrážime všetko za vás.

Viac informácií o knihe Discovering the Soul of Service

Nákupom získate 97 bodov

Anotácia knihy

In DISCOVERING THE SOUL OF SERVICE Leonard L. Berry goes beyond the scope of his previous works on service quality to show how flourishing service companies can sustain their success. Focusing on 14 companies that stand out from the pack, including Rent-a-Car and Midwest Express Airlines, Berry identifies nine core values of sustainable success for any service organisation. The single most important factor in building a lasting service business, Berry found, are humane values. Values-driven leadership, he argues, enables employees to realise their full potential as individuals inside and outside of the company. Blending existing academic research with new observations, insights, and examples from field research on the best service organisations, Berry finds that the components of sustainable success in labour-intensive service businesses are common across disparate industries. For managers everywhere, Berry demonstrates the 'grand possibilites accompanying leadership with heart.'

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

39.23

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: