Entering Emerging Markets / Najlacnejšie knihy
Entering Emerging Markets

Kód: 05273834

Entering Emerging Markets

Autor G. Schoenborn

This book describes the strategies and processes of a multi-national US corporation applied in entering emerging markets around the globe. It details the structured approach, innovative ways and concerted efforts involved. Executi ... celý popis

70.74


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Entering Emerging Markets

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

This book describes the strategies and processes of a multi-national US corporation applied in entering emerging markets around the globe. It details the structured approach, innovative ways and concerted efforts involved. Executives learned how to gain footholds in unknown territory and how to deal with complexity and diversity. This process was strongly supported by sharing of learning and resources within the company, and with the local partners, thus creating mutual added value.§

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

70.74

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: