From Chinese Brand Culture to Global Brands / Najlacnejšie knihy
From Chinese Brand Culture to Global Brands

Kód: 12044003

From Chinese Brand Culture to Global Brands

Autor Wu Zhiyan, Janet Borgerson, J. Schroeder

From Chinese Brand Culture to Global Brands examines branding from the Chinese perspective, and predicts that China's greatest brands are poised for global dominance.

71.04


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe From Chinese Brand Culture to Global Brands

Nákupom získate 175 bodov

Anotácia knihy

From Chinese Brand Culture to Global Brands examines branding from the Chinese perspective, and predicts that China's greatest brands are poised for global dominance.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

71.04

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: