Future of Marketing / Najlacnejšie knihy
Future of Marketing

Kód: 04601189

Future of Marketing

Autor Philip J. Kitchen

This text is intended for practitioners and academics who wish to develop an understanding of marketing in an international context. It provides a series of critical perspectives on marketing from senior authors around the world. ... celý popis

139.60


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 17 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Future of Marketing

Nákupom získate 345 bodov

Anotácia knihy

This text is intended for practitioners and academics who wish to develop an understanding of marketing in an international context. It provides a series of critical perspectives on marketing from senior authors around the world. The book is not about "what marketing is", rather it gives comments, views, positive statements, criticisms and doubts from authors, concerning marketing and its role within business and as an academic subject in the 21st century.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

139.60

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: