Handbook of Cross-Cultural Marketing / Najlacnejšie knihy
Handbook of Cross-Cultural Marketing

Kód: 06742396

Handbook of Cross-Cultural Marketing

Autor Paul A. Herbig

Going global can be risky business if you don't divest yourself of your ethnocentric thinking. You have to take into consideration your new market's language, work schedules, tastes, lifestyle choices, and cultural associations, a ... celý popis

122.94


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Handbook of Cross-Cultural Marketing

Nákupom získate 302 bodov

Anotácia knihy

Going global can be risky business if you don't divest yourself of your ethnocentric thinking. You have to take into consideration your new market's language, work schedules, tastes, lifestyle choices, and cultural associations, and this is the book to hel

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

122.94

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: