How to Plan Advertising / Najlacnejšie knihy
How to Plan Advertising

Kód: 04168059

How to Plan Advertising

Autor Alan Cooper

This book is carefully structured to follow the basic sequence of tasks with which a planner is concerned. There are chapters on formulating the core strategy, how to tranform that strategy into an inspiring brief, evaluating the ... celý popis

97.57


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe How to Plan Advertising

Nákupom získate 245 bodov

Anotácia knihy

This book is carefully structured to follow the basic sequence of tasks with which a planner is concerned. There are chapters on formulating the core strategy, how to tranform that strategy into an inspiring brief, evaluating the effectiveness of advertising and the broader influence of planning. How to Plan Advertising is a clear, informative and entertaining book, written for anyone who is interested in the way in which advertising is developed in agencies. It provides a foundation of knowledge for those embarking upon a career in advertising, and is an essential reference for all students of business and marketing.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

97.57

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: