Kód: 16750051
Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit
Killing your current marketing structure may be the only way to save it Two of the world's top marketing experts reveal the next level of breakthrough success--transforming your marketing strategy into a standalone ... celý popis
20.50 €
Bežne: 26.78 €
Ušetríte 6.28 €
Skladom u dodávateľa
Odosielame za 3 - 5 dní
Pridať medzi želanie
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit
Nákupom získate 52 bodov
Anotácia knihy
Killing your current marketing structure may be the only way to save it Two of the world's top marketing experts reveal the next level of breakthrough success--transforming your marketing strategy into a standalone
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
Sales & marketing
- Celý názov: Killing Marketing: How Innovative Businesses Are Turning Marketing Cost Into Profit
- Autor: Joe Pulizzi, Robert Rose
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Pevná
- Počet strán: 272
- EAN: 9781260026429
- ISBN: 1260026426
- ID: 16750051
- Nakladateľ: McGraw-Hill Education
- Hmotnosť: 496 g
- Rozmery: 234 × 160 × 25 mm
- Dátum vydania: 04. November 2017
Obľúbené z iného súdka