Marketing: The Basics / Najlacnejšie knihy
Marketing: The Basics

Kód: 06704753

Marketing: The Basics

Autor Niketh Pareek

Ranging from the essentials of e-commerce to more traditional marketing approaches, this book tells you everything that you need to know about the aims and techniques of marketing in the 21st century.

147.42


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketing: The Basics

Nákupom získate 365 bodov

Anotácia knihy

Ranging from the essentials of e-commerce to more traditional marketing approaches, this book tells you everything that you need to know about the aims and techniques of marketing in the 21st century.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

147.42

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: