Marketing and Social Construction / Najlacnejšie knihy
Marketing and Social Construction

Kód: 06704703

Marketing and Social Construction

Autor Christopher Hackley

This book draws on a wide range of recent European and North American studies in critical, ethnographic and interpretative traditions of marketing. It highlights the influence of social construction on the study of marketing. ... celý popis

211.67


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 9 - 12 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Marketing and Social Construction

Nákupom získate 531 bodov

Anotácia knihy

This book draws on a wide range of recent European and North American studies in critical, ethnographic and interpretative traditions of marketing. It highlights the influence of social construction on the study of marketing.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

211.67

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: