Marketing Challenges in Transition Economies of Europe, Baltic States and the CIS / Najlacnejšie knihy
Marketing Challenges in Transition Economies of Europe, Baltic States and the CIS

Kód: 06704707

Marketing Challenges in Transition Economies of Europe, Baltic States and the CIS

Autor Lance A. Masters

Reluctant to leave the field to economists and political scientists, scholars of business and management share their perspective on the emergence of markets and marketing systems in transition economies. They consider such aspects ... celý popis

210.77


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Marketing Challenges in Transition Economies of Europe, Baltic States and the CIS

Nákupom získate 518 bodov

Anotácia knihy

Reluctant to leave the field to economists and political scientists, scholars of business and management share their perspective on the emergence of markets and marketing systems in transition economies. They consider such aspects as foreign direct investment motives and marketing strategies in central and eastern Europe, why progress is slow in Ru

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

210.77

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: