Neuromarketing in India / Najlacnejšie knihy
Neuromarketing in India

Kód: 17583724

Neuromarketing in India

Autor Tanusree Dutta, Manas K. Mandal

How to understand human behaviour has been a very intriguing question to medicine, computer science, economics, psychology and finance. Each discipline has been trying to study and predict human behaviour through surveys, laborato ... celý popis

74.85


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Neuromarketing in India

Nákupom získate 184 bodov

Anotácia knihy

How to understand human behaviour has been a very intriguing question to medicine, computer science, economics, psychology and finance. Each discipline has been trying to study and predict human behaviour through surveys, laboratory-based experiments, q

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

74.85

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: