Place Branding / Najlacnejšie knihy
Place Branding

Kód: 04040051

Place Branding

Autor Robert Govers

How will places continue to compete for the attention of potential investors, migrant workers, traders, students or tourists in an overcrowded, globalised and increasingly online market? This book provides a new perspective on the ... celý popis

87.98


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 12 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Place Branding

Nákupom získate 221 bodov

Anotácia knihy

How will places continue to compete for the attention of potential investors, migrant workers, traders, students or tourists in an overcrowded, globalised and increasingly online market? This book provides a new perspective on the subject of Place Branding. In particular, it capitalizes on gaps across the virtual and physical global economy and builds a comprehensive and structured overview of the relevant principles, philosophies, fundamentals and models. Beyond logos and slogans, spin and gloss, it links concepts of place identity, projected image, product offering, consumption experience and perceived image in full coverage and in an orderly, theoretically modelled manner, dividing the book into relevant parts and chapters. Each part consists of a theoretical chapter and relevant research based case studies. A unique, recurring and scrupulously analyzed, best-practice, signature case study is Dubai, but also examined are Flanders (Belgium), Florida, Morocco and Singapore, the Canary Islands, The Netherlands (and its province of Zeeland), and Wales. The concluding part of the book then provides a practical, but comprehensive model that guides practitioners, students and researchers in the application of place branding.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

87.98

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: