Principles of Advertising / Najlacnejšie knihy
Principles of Advertising

Kód: 09548659

Principles of Advertising

Autor Monie Lee, Carla Johnson

This new edition updates this exceptional classroom resource, selected as one of Choice magazine's Outstanding Academic Titles for 1999. Presents an intergrated marketing approach that's essential for keeping up with the changing ... celý popis

228.17


U vydavateľa na objednávku
Odosielame za 17 - 26 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Principles of Advertising

Nákupom získate 565 bodov

Anotácia knihy

This new edition updates this exceptional classroom resource, selected as one of Choice magazine's Outstanding Academic Titles for 1999. Presents an intergrated marketing approach that's essential for keeping up with the changing world of contemporary advertising.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

228.17

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: