Kód: 04012621
REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis
Explains how readers can evolve their original positioning of products, brands and organisations to meet the demands of the new economy.
32.57 €
Bežne: 37.43 €
Ušetríte 4.86 €
Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie
Mohlo by sa vám tiež páčiť
Darčekový poukaz: Radosť zaručená
- Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
- Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
- Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
- Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.
Objednať darčekový poukazViac informácií
Viac informácií o knihe REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis
Nákupom získate 82 bodov
Anotácia knihy
Explains how readers can evolve their original positioning of products, brands and organisations to meet the demands of the new economy.
Parametre knihy
Zaradenie knihy
Knihy po anglicky
Economics, finance, business & management
Business & management
Sales & marketing
- Celý názov: REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis
- Autor: Jack Trout
- Jazyk: Angličtina
- Väzba: Pevná
- Počet strán: 224
- EAN: 9780071635592
- ISBN: 0071635599
- ID: 04012621
- Nakladateľ: McGraw-Hill Education - Europe
- Hmotnosť: 426 g
- Rozmery: 224 × 149 × 21 mm
- Dátum vydania: 16. December 2009
Obľúbené z iného súdka