REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis / Najlacnejšie knihy
REPOSITIONING:  Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Kód: 04012621

REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Autor Jack Trout

Explains how readers can evolve their original positioning of products, brands and organisations to meet the demands of the new economy.

32.57

Bežne: 37.43 €

Ušetríte 4.86 €


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe REPOSITIONING: Marketing in an Era of Competition, Change and Crisis

Nákupom získate 82 bodov

Anotácia knihy

Explains how readers can evolve their original positioning of products, brands and organisations to meet the demands of the new economy.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

32.57

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: