Strategic Marketing Issues in Emerging Markets / Najlacnejšie knihy
Strategic Marketing Issues in Emerging Markets

Kód: 21379811

Strategic Marketing Issues in Emerging Markets

Autor Atanu Adhikari

This book presents a collection of articles addressing a range of marketing strategies unique to emerging economies. It describes the component of strategic and tactical marketing, including the marketing mix, segments and targeti ... celý popis

77.53


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 15 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Strategic Marketing Issues in Emerging Markets

Nákupom získate 191 bodov

Anotácia knihy

This book presents a collection of articles addressing a range of marketing strategies unique to emerging economies. It describes the component of strategic and tactical marketing, including the marketing mix, segments and targeting, product and market

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

77.53

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: