Strategic Social Marketing / Najlacnejšie knihy
Strategic Social Marketing

Kód: 09148827

Strategic Social Marketing

Autor Jeff French & Ross Gordon

Taking an international approach, this text illustrates the value of applying marketing to solve social problems, exploring the 'what' and 'why' as well as the 'how to' of social marketing.

88.53


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 8 - 10 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Strategic Social Marketing

Nákupom získate 219 bodov

Anotácia knihy

Taking an international approach, this text illustrates the value of applying marketing to solve social problems, exploring the 'what' and 'why' as well as the 'how to' of social marketing.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

88.53

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: