Tourism Behaviour / Najlacnejšie knihy
Tourism Behaviour

Kód: 05099233

Tourism Behaviour

Autor March, Roger (Kent Institute of Business & Technology, Australia), Woodside, Arch (Curtin University, Australia)

How do individuals go about making trade-off's among work, leisure, travel, and personal maintenance (e.g. sleeping) activities? What are the unconscious as well as conscious drivers of their behaviours? How well do their behaviou ... celý popis

102.98


Skladom u dodávateľa v malom množstve
Odosielame za 10 - 14 dní

Potrebujete viac kusov?Ak máte záujem o viac kusov, preverte, prosím, najprv dostupnosť titulu na našej zákazníckej podpore.


Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Tourism Behaviour

Nákupom získate 257 bodov

Anotácia knihy

How do individuals go about making trade-off's among work, leisure, travel, and personal maintenance (e.g. sleeping) activities? What are the unconscious as well as conscious drivers of their behaviours? How well do their behaviours follow what they plan? These questions are fundamental in consumer behaviour. This book provides fresh insights in responding to these issues. This book examines alternative theories and the empirical testing of trade-offs we make in life among work, leisure, travel, and personal maintenance actions and how our plans relate to what we actually do. "Tourism Behaviour" considers plans and behaviours for tourist spending, length of stay, attractions, destinations, accommodation and activities, and investigates how marketing strategies affect consumer plans. This book provides new theory, empirical studies, and practical insights of significant interest to travel and leisure researchers, destination marketing managers, and advanced students in tourism and consumer behaviour. It is also suitable for travel and tourism destination managers.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

102.98

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: