Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity / Najlacnejšie knihy
Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

Kód: 01322055

Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

Autor David Loshin

Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity sets the stage for understanding the holistic marriage of information, socialization, and process change necessary for transitioning an organization to customer centric ... celý popis

42.91


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity

Nákupom získate 106 bodov

Anotácia knihy

Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity sets the stage for understanding the holistic marriage of information, socialization, and process change necessary for transitioning an organization to customer centricity. The book begins with an overview list of 8-10 precepts associated with a business-focused view of the knowledge necessary for developing customer-oriented business processes that lead to excellent customer experiences resulting in increased revenues. Each chapter delves into each precept in more detail.§

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

42.91

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: