Value-Based Marketing for Bottom-Line Success / Najlacnejšie knihy
Value-Based Marketing for Bottom-Line Success

Kód: 07181166

Value-Based Marketing for Bottom-Line Success

Autor Phil Allen

Value Based Marketing for Bottom Line Success provides a 5-step model and critical tools necessary for creating and managing a successful Value Delivery marketing strategy. Customers buy value, not product or features. They buy fr ... celý popis

50.03


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darčekový poukaz: Radosť zaručená
  1. Darujte poukaz v ľubovoľnej hodnote, a my sa postaráme o zvyšok.
  2. Poukaz sa vzťahuje na všetky produkty v našej ponuke.
  3. Elektronický poukaz si vytlačíte z e-mailu a môžete ho ihneď darovať.
  4. Platnosť poukazu je 12 mesiacov od dátumu vystavenia.

Objednať darčekový poukazViac informácií

Viac informácií o knihe Value-Based Marketing for Bottom-Line Success

Nákupom získate 124 bodov

Anotácia knihy

Value Based Marketing for Bottom Line Success provides a 5-step model and critical tools necessary for creating and managing a successful Value Delivery marketing strategy. Customers buy value, not product or features. They buy from the company t

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

50.03

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: