Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy / Najlacnejšie knihy
Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy

Kód: 10046337

Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy

Autor Jochen Wirtz

Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of services marketing and management based on sound academic evidence and knowledge ... celý popis

63.94


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy

Nákupom získate 158 bodov

Anotácia knihy

Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of services marketing and management based on sound academic evidence and knowledge. Derived from the globall

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

63.94

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: