Advances in Electronic Marketing / Najlacnejšie knihy
Advances in Electronic Marketing

Kód: 08752289

Advances in Electronic Marketing

Autor Irvine Clarke, Theresa Flaherty

There are many challenges facing organizations today as they incorporate electronic marketing methods into their strategy. This book examines these challenges within three major themes: the global environment, the strategic/techno ... celý popis

114.07


Skladom u dodávateľa
Odosielame za 14 - 18 dní
Pridať medzi želanie

Mohlo by sa vám tiež páčiť

Darujte túto knihu ešte dnes
  1. Objednajte knihu a vyberte Zaslať ako darček.
  2. Obratom obdržíte darovací poukaz na knihu, ktorý môžete ihneď odovzdať obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nič sa nestaráte.

Viac informácií

Viac informácií o knihe Advances in Electronic Marketing

Nákupom získate 282 bodov

Anotácia knihy

There are many challenges facing organizations today as they incorporate electronic marketing methods into their strategy. This book examines these challenges within three major themes: the global environment, the strategic/technological realm, and the buyer behavior of online consumers.

Parametre knihy

Zaradenie knihy Knihy po anglicky Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

114.07

Obľúbené z iného súdka



Osobný odber Bratislava a 2642 dalších

Copyright ©2008-24 najlacnejsie-knihy.sk Všetky práva vyhradenéSúkromieCookies


Môj účet: Prihlásiť sa
Všetky knihy sveta na jednom mieste. Navyše za skvelé ceny.

Nákupný košík ( prázdny )

Vyzdvihnutie v Zásielkovni
zadarmo nad 59,99 €.

Nachádzate sa: